На 14-ти Януари 2009г. организирахме мащабен граждански протест на който показахме, че България е нереформирана държава с фасадна демокрация, чиито самозабравили се управници използват сила и дезинформация. За първи път гражданите ни се самоорганизира и застана срещу корупцията, политическата олигархия и бедността.

Последствията от нашите граждански прояви за първи път поставиха обществения интерес над личния.

Медийните агенти, прикриват научните агенти

Дни, след като уведомихме всички медии за скандалното допълнение в новия закон за научните звания, според който учени, преподаватели и академични администратори са недосегаеми за разриване на досиетата, медиите продължават да бълват единствено хаотична пропаганда за розовото положение на страната ни и жалкото съществуване на отделния човек.
Въпреки, че в момента темата за научната реформа е много важна, медийните интереси явно са доста различни от обществените.
Скандално и абсурдно е МОМН след като абдикира от управлението на средните училища, подарявайки ги на директори-феодали, министерството да се оттегли от контрола и регулацията на висшето образование и науката, като остави ректорите да правят каквото си искат в университети и академии. Тогава за какво е това министерство?
След скандалните разкрития за медийните босове - доносници и журналистите агенти, се оказва, че престъпната солидарност далеч надживява явно комунистическите години. Дали пък сегашните агенти в медиите, не прикриват с мълчание, хората вербували ги в университети и дали им дипломи без покритие? Почти всеки журналист от старото поколение е преминал през редиците на комсомола и смата за редно хората, дали положителна оценка за качествата им, да бъде доживотно недосегаем професор.
И докато в медиите все пак има млади и способни хора с чисто минало и обществено мислене, то сред научните и преподавателски кръгове, процента на явно участие в ДС и разузнавателните служби и доносничеството за отклонилите се от "правилния път" комсомолци е над 130%! Защо ли - защото много от тези "учени" са били двойни агенти на Москва и на родните служби.
Може би текста е в Костовски стил, но тези хора наистина нямат моралното право и още по-малко научна компетентност да възпитават младите ни умове. Затова и в България няма студенти, а основно демотивирани, слабо подготвени млади хора, ползващи загубените университетски години за купони и бригади в чужбина, от които не се връщат.И след-университетския провал на трудовия пазар е провал не на студента, а на фалшивата институция, която 5 години е губила времето на младия човек, залъгвайки го с кухи архаични знания, преподавани от хора, изпаднали в 20-годишна научна кома.
Тези "учени" и "преподаватели", които са станали доживотно професори, академици, научни сътрудници и хора с какви ли още не помпозни и фалшиви титли, непризнати никъде в света са станали такива на база дисертации, предтавляващи оди за комунизма и светлото бъдеще, а малкото стойностни неща са в следствие на добрата работа на научно-техническото разузнаване (кражба на западни технологии). След като вече не им се плаща да доносничат и крадат, те са възнаградени със свободата да харчат безконтролно огромни държавни субсидии, като в замяна на това трябва да легитимират "научно" държавниците. Но главната роля на тези "комунистически динозаври" е целенасочено да деморализират, обезсърчават и затъпяват младежта. По тази причина никой професор не обучава децата си в Български университет.
Да, студентите ни наистина са незрели и умишлено манипулирани от фалшиви авторитети, но български родители, нима не сте притеснени от факта, че изпращате детето си в една фалшива институция, където не се получават никакви знания, а още по-малко професионални умения, а най-безпокоителното е, че младежите се деформират целенасочено за да бъдат добри граждани на най-бедната и корумпираан бяла държава (и не само бяла).
Нека разберем кой ни е обучавал, кой учи колегите, кой ще обучава децата ни! Досиетата са първата стъпка за това. Разкриването на фалшивите учени в някои от източните държави, донесе само повече авторитет на науката в тези страни, а повишаването на нивото на наука и образование допринесе за по-добре функционираща икономика, по-зряло гражданско общество и по-малко корупция.

Няма коментари: